ترس از نوع ایرانی!






قدیسان وحشت

 

 

 

لینک دانلود

 

 



نظرات شما عزیزان:

فهیمه
ساعت11:56---31 مرداد 1392
سلام داداش علیرضاخوبی وبلاگت عالیه من هم عاشق رمان و کتابم خودمم چندتا نوشتدم منتظرم یکی کمکم کنه چاپشون کنم راستی به وبلاگ من هم سربزن و نظرتو مطرح کن اگه موافق بودی باهم تبادل لینک داشته باشیم
پاسخ:انتشاراتی های مختلفی وجود دارند شما که استعداد قلم زدن دارید میتونید باهاشون صحبت کنید اونا اگه از کارتون خوششون اومد راهنماییتون میکنن ولی به نظر من انتشارات مهران خیلی بهتره حالا تصمیم نهایی با خودتون ضمنا همینکه چاپ شدن که ایشالا میشن به من بگید سریع بخرم ;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:



      قالب ساز آنلاین